میز مدیریت
04
فوریه

۲۵ مدل میز مدیریت و کارمندی جدید در طرحهای مختلف

در این مطلب از سایت گروه نوینmdf ، ما به ارائه جدیدترین مدلهای میز مدیریت با طرحهای مختلف و تنوع رنگی بالا پرداخته ایم.با مشاهده مدلهای مختلف میزهای مدیریتی زیر، امیدواریم بتوانید به راحتی میز مورد نظرتان را برای محیط های اداری انتخاب کنید و دغدغه ای بابت این موضوع نداشته باشید.

طرح میزهای مدیریت :

معمولا میزهای مدیریتی و برخی موارد کارمندی به شکل حرف انگلیسی L ساخته میشوند.به این صورت که یک وقتی  پشت میز نشسته اید،در قسمت روبرو و سمت راست یا چپ (با توجه به فضای موجود) صفحه ی کار قرار میگیرد و در زیر این صفحه ها مواردی همچون فایلهای کشو و طبقه بندیهای مختلف با توجه به نیاز شما طراحی میشود.

تصویر اول نمونه ای از میزمدیریت را که طبق توضیحات داده شده ساخته شده است،نمایش میدهد. انتخاب رنگ بر عهده مشتری میباشد و برای اینکار میتوانید از رنگ بندی های مختلف ام دی اف استفاده کنید.

میز مدیریت
میز مدیریت حالت L

ابعاد میزهای مدیریتی و کنفرانس:

ابعاد میزهای مدیریت ارائه شده بصورت کامل در عرض، ارتفاع و طول قابل تغییر هستند و با توجه به فضای موجود ساخته میشوند. ولی در حالت کلی ارتفاع میزهای اداری از جمله میز مدیریت، در بازه ۷۵-۸۰ سانتی متر میباشد که این مسئله در تمامی میزها رعایت میشود.

در مورد طول و عرض میزها نیز شما باید این را در نظر بگیرید که حداقل عرض لازم برای میزهای مدیریت و کارمندی، بهتر است ۱۸۰ سانتی متر درنظر گرفته شود.

میز مدیریت
میز مدیریت حالت L

میزهای مدیریتی ساده:

در مورد اینکه میزهای مدیریتی و کارمندی حتما باید بصورت L ساخته شوند، قانونی وجود ندارد و با توجه به اینکه فضای شما چقدر است و چه محودیتهایی دارید و یا حتی چه سلیقه ای دارید، میتوانید این میزها را بصورت ساده تری برای دفتر کارتان طراحی کنید.

تصویر زیر نمونه ای از میز مدیریت را برای شما ارائه میکند که طبق توضیحات داده شده طراحی شده و دربین میزهای اداری مختلف، از محدودیت خوبی برخوردار است.

عرض این مدل از میزهای مدیریتی، میتواند از ۱۵۰ سانتی متر شروع شده وتا ۲۲۰ سانتی متر نیز ادامه داشته باشد.معمولا این مدل از میزها بیشتر برای دفتر کار کارمندان استفاده میشود.

میز مدیریت
میز مدیریت حالت ساده

با توجه به اینکه ممکن است در محل کارتان از مواردی چون پرینتر، کامپیوتر،فکس وتلفن و سایر گزینه ها استفاده کنید،بهتر است عرض میزهای مدیریت و کارمندی کمتر از ۱۸۰ سانتی متر نداشته باشند تا تداخلی در موارد گفته شده ایجاد نشده و میز منظمی را در اختیار داشته باشید.


میز مدیریت
میز مدیریتی حالت ساده

مقایسه میزهای ساده و L شکل:

مزیتی بیشتری که میزهای مدیریتی Lشکل دارند، اینست که برای جاسازی موارد گفته شده (مواردی چون پرینتر، کامپیوتر،فکس وتلفن و سایر)، فضاهایی در نظر گرفته میشود که نظم میز مدیریت حفظ شود و برای هر وسیله جای مشخصی در نظر گرفته میشود.

میزمدیریت
میز مدیریتی Lشکل

ملاحظه میکنید که میزمدیریت در حالت کلی شلوغ نبوده و وسیله های مختلف مورد استفاده در میزهای مدیریتی و کارمندی میتوانند جای مخصوصی داشته باشند.

میز مدیریت
میز مدیریتی Lشکل

بستگی به استفاده شما از میز مدیریت، فایلهای کشویی که که در زیر میزهای مدیریتی بکار میروند، تقریبا پرمصرف ترین قسمت در هر دفتر یا محل کاری میباشند.فایلهایی که برای قرار دادن قراردادها و یا اسناد مختلف و فرمها بسیار مناسب هستند و هر کشود را میتوان به یک موضوع اختصاص داد.

در طرح زیرنمای ظاهری میزرا مشاهده میکنید که با توجه به سلیقه مشتریان در نظرفته شده و از جنبه های مختلف قابل تغییر است.

میز مدیریت
میز مدیریتی Lشکل

طرح نمای میزها:

نمای میزهای مدیریتی میتواند از قانون خاصی نیز پیروی کند. مثلا میتوانید طرح لوگو یا آرم شرکت ویا دفتر کارتان را روی نمای میز بکار ببرید. نمای میزاز مهمترین قسمتها میباشد، زیرا مطالبی که قبلا گفته شد، بیشتر به موارد کاربردی اشاره داشت، ولی مسئله ظاهرمیز از مواردی است که فرد مراجعه کننده به محض ورود با آن روبرو میشود و بهتر است برای این موضوع دقت داشته باشیم.

میز مدیریت
میز مدیریتی Lشکل

ایجاد اختلاف سطح در میزها:

از موارد دیگری که به ظاهر میزمدیریت زیبایی خاصی می بخشد، اختلاف سطح ایجاد شده بین صفحه روبرویی و صفحه کناری میباشد که این مسئله را از دو منظرمیتوان بررسی کرد.یکی از لحاظ ظاهری و دیگری از نظر کاربرد. همانطور که ملاحظه میکنید در تمامی میزهایی که تا به الان ملاحظه کردید این مسئله رعایت شده است و مشاهده میکنید که ظاهر میز جذابیت دارد.

میزمدیریت
میز مدیریتی Lشکل

تفاوت دوحالت:

و اما کاربرد اختلاف سطح، نیز ابتدای مطلب در مورد استاندارد ارتفاع میز گفتیم که ۷۵-۸۵ سانتی میباشد. شما در نظربگیرید که مشغول انجام کاری در صفحه روبرو که صفحه اصلی کار میباشد، هستید. قاعدتا وسایل جانبی در صفحه کناری قراردارند و اگر این صفحه کناری مقداری با سطح اصلی میز ما اختلاف داشته باشد، قادر خواهید بود تا راحت تر از این وسایل استفاده کنید.

در شکل زیرنمایی از طرح داده شده تا بیشتر به این موضوع رسیدگی کنید.

میز مدیریت
میز مدیریتی Lشکل

اما باز هم موضوع اختلاف سطح در میزهای مدیریتی و کارمندی اختیاری میباشد و  در بسیاری موارد شاهد این هستیم که هیچ اختلاف سطحی بین صفحه اصلی(صفحه روبروی شما) و صفحه کناری وجود ندارد.

میز مدیریت
میز مدیرتی Lشکل

همانطور که گفتیم قانونی درمورد این مسئله وجود ندارد که اختلاف سطح داشته باشیم یا نه، ولی اگر نظر مارا در مورد این موضوع بخواهید بهتر است که این اختلاف سطح باشد تا زمانی که مشغول کار هستید، دچارفشار کمتری باشید.

میز مدیریت
میزمدیریت Lشکل

میزهای بدون اختلاف سطح از نظر جادار بودن در قسمت زیر صفحه، مقدار فضای بیشتری در حالتیکه میز اختلاف سطح دارد،دارند واین موضوع در تصاویر کاملا مشخص است.ما نمامی جنبه های مختلف میز مدیریت را برای شما توضیح میدهیم که تمامی سوالات ذهن شما برطرف شود و هرمطلب یک ایده برای شماست.

میز مدیریت
میز مدیریتیLشکل

استفاده از کتابخانه در طراحی:

استفاده از کتابخانه در محل کار نیز میتواند ایده جالبی باشد که میتوان انرا در داخل میز مدیریت و کارمندی تعبیه کرد. کتاب در فرهنگهای مختلف همیشه به عنوان ارزش تلقی میشود و در صورت مطالعه و بکارگیری آن در محل کار میتواند علاوه بر ارتقاء سطح اطلاعات، اعتبار خوبی برای شما و دفترتان باشد.

نمونه ای از محلی که در یک میز مدیریت برای کتاب در نظر گرفته شده است را می بینید.اگر فضای اتاق کار شما به قدری کوچک است که نمیتوانید از کتابخانه جداگونه استفاده کنید، این ایده میتواند برای شما جذاب باشد.

میز مدیریت
میز مدیریت Lشکل

واگر فضای شما بزرگ میباشد، به شما توصیه میکنیم که از کتابخانه برای قسمتهای مختلف اتاق کارکنان و اتاق مدیریت و حتی برای فضاهایی که برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته اید، استفاده کنید.

میز مدیریت
میز مدیریت Lشکل

هارمونی محل کارتان میتواند با استفاده از رنگهای بکار رفته در میز مدیریت در نقاط مختلف مثل کتابخانه و کمدهای فایل، میتواند اثر خوبی روی روحیه شما و مشتری شما شما داشته باشد.لذا تا حد ممکن از استفاده از چندین رنگ مختلف که از نظر طیفی هیچ تناسبی باهم ندارند،صرف ظر کنید.

میزمدیریت
میز مدیریت Lشکل

نمونه ای دیگر از موضوع گفته شده را در تصویر بعدی نیز ببینید و با ادامه توضیحات با ما همراه باشید.

میز مدیریت
میزمدیریت Lشکل

نکات مهم در انتخاب رنگ میز:

در مورد انتخاب رنگ در میزهای مدیریت و کارمندی دقت داشته باشید که استفاده از رنگهای تیره برای میزهای اداری توصیه نمیشود و دلیل ان اینست که با تیره بودن صفحه روی میز، در اثر گذشت زمان و قرار دادن وسایل مختلف مثل فکس و سایر موارد و کشیدن و جابجایی انها روی صفحه، خط و خشهایی ناچیز و بسیار کمی روی صفحه میز ایجاد میشود که در صورت تیره بودن رنگ صفحه، این خط و خشها نمایان خواهد بود.

لذا توصیه میکنیم رنگ انتخابی برای صفحه میز را تا حد ممکن مایل به طیف رنگ روشن و ملایم انتخاب کنید.

میز مدیریت
میز مدیریت Lشکل

البته که جنس و شرکت ورق مورد استفاده در میز نیز تاثیرگذار است،ولی انقدر نیست که بتوان با خیال راحت از رنگ تیره استفاده کرد.توصیه ما به شما در صورت انتخاب رنگ تیره اینست که یا رنگ صفحه میزرا مخالف با نمای میز انتخاب کنید، یا اینکه از شیشه در روی صفحه تیره استفاده کنید.

میزمدیریتی
میز مدیریت Lشکل

استفاده از طرح های منحنی برای میز:

برخی از افراد علاقه دارند تا از میزهایی که دارای صفحه های منحنی هستند استفاده کنند.ما دو نمونه از این میزها را برای شما درمیان میگذاریم تا شاهد این تصاویر باشید.

میز مدیریت
میز اداریLشکل

صفحه روی میز درحالت منحنی، باید توسط دستگاه CNV برش داده شود و بعد در این نوع میز ها بکار رود.البته این منحنی میتواند هرشکل دلخواه و مد نظر شما باشد و اگر ایده ای خاص در ذهن خود دارید را میتوانید در میز خود بکار ببرید که در نهایت خودتان لذت ببرید.

میز مدیریت
میزمدیریت Lشکل

چند نمونه از رنگهای مختلف و با کاربرد زیاد که توسط مشتریان مصرف میشوند را با شما درمیان میگذاریم.

میز مدیریت
میز مدیریت Lشکل
میزمدیریت
میز مدیریت Lشکل

برای استعلام قیمت میزهای ارائه شده در این مطلب با ما در ارتباط باشید.

بدلیل توضیحاتی که خدمت شما عرض کردیم، با توجه به امکان تغییر ابعاد و طرحها، قیمت ثابتی را نمیتوان برای سفارشات در نظر گرفت.

میزمدیریت
میزمدیریت Lشکل
میز مدیریت
میزمدیریتLشکل